måndag 22 december 2008

Josefine 5 år i lördags...

Fan vad jag kokar i denna stund
är så förbannat arg och besviken
såklart gäller det pappa, min alkisfarsa
som jag igår pratade med och kände att
han inte var helt ok, såklart han skulle åka med
oss nu till Josefines Kalas, men tror ni han hört av sig
IKKE PICKE
ringt honom, men inget svar
blir så förbannat trött på detta
och så blir ännu en jul en svart jul
men besvikelse och påminelse om hur man haft
det innan med denna knasiga trasiga familj...
men nu ska jag och Carlis åka och fira älskade josefine på sin 5 års dag
det får bli utan morfar, och jag vet att hon
har saknat honom och såg fram emot att få träffa honom, men han är åter igen en skugga faan ta allt, jävla alkohol....den förgör mig inombords
det känns som det är nog som det är
men åter igen, får man bita ihop och försöka orka med det
mamma kommer idag också
vi har ju heller ingen kontakt med henne
vi är så skilda åt alla håll men som tur är jag och syrran nära varannhur skulle det annars gått ??
Kram

Inga kommentarer: