lördag 1 augusti 2009

*pust*

då var min ryggsäck almost ready. Känns great. Nu är det inte många timmar kvar till avgång. Jag är uppspelt och förväntansfull. Ska bli ett roligt äventyr detta. Jag har semester och det känns helt overkligt på många vis. Fattar det inte ännu. Det får nog gå några dagar innan man kommer till insikt om det. Hoppas nu jag kom ihåg allt, har insett att mitt minne är inte helt normalt just nu, jag glömmer av pinsamma saker så jag vet inte ens att jag sagt OK eller så. Det ger nog med sig snart. Magen är i en halvbra fas, den bråkar. Jag kämpar och vägrar låta den stoppa mig. Nu ska jag på ett äventyr men min älskade man. Kan inte önska mig ett bättre liv än jag har just nu. Jag är väldigt lycklig. Helt sjukt lycklig. Trivs så bra i lägenheten och har många drömmar som jag och älsklingen ska uppfylla. Den 3:e Aug firar vi 2 år, då är vi någonstans i Norrland. Får väl fira med lite bär och svamp från det vilda ha ha

Massa Kramar tills vi hörs igen !!

Inga kommentarer: