torsdag 17 december 2009

julefrid

hon är så ljuvlig lilla Honey. även om hon just nu är så långt ifrån sig själv som hon är. helt otroligt att det kan vara en sådan lång period som dom är skendräktiga. jag blir tokig. visst det kan väl inte vara så farligt. eller hur. jag blir galen. hon morrar , visar tänderna, skäller på alla som pratar med mig. liksom vaktar mig på alla håll och kanter sedan är hon en bitch mot mig , får ju knappt röra henne. i vanliga fall får hon aldrig nog av närhet och kel vilket även passar mig utmärkt. hon är en kelgris annars. vart tog den hunden vägen ?? ska hålla ut. imorgon kommer älsklingen hem igen och då kan man få lite avbyte i bredgottfabriken. ha ha

ser fram emot allt denna julen
  • ledigheten
  • kärlek och mys
  • träffa både älsklingens och min familj
  • börja med köksrenoveringen - såå gött
  • få tillbaka min normala hund igen * saknar henne stort *

magen är OK. Helt sjukt snart är december över och det är den första julen som jag inte legat inlagd på alla dessa 5 år. sååå skön känsla inombords. få uppleva en normal julperiod med mig själv närvarande som jag är. håller tummar och tår att det håller i sig :-)

kärlek till er alla där ute i kylan




1 kommentar:

Marie Karlsson sa...

Låter som en härlig jul du har framför dig ;)