onsdag 17 april 2013

att aldrig ge upp

ja, det var ett tag sedan jag skrev här nu

det är mycket på en gång kan man säga
mitt ben är väldigt dåligt igen och den smärtan som detta innebär är allt annat än lätthanterlig
dessutom är min kropp nu inne i ett smärtskov så min kropp testar både mitt psyke och fysiska förmåga
jag är hemma och vilar mig och försöker att klara av smärtan hemma istället för att åka in, än så länge okej men det är så energikrävande, men jag har allt annat än gett upp ännu. Kommer aldrig ge upp. Jag ska fixa detta och det kommer en dag då detta vänder, hoppas bara att den är snart ;)

det är så skönt att omge sig med fina och glada vänner, det gör att allt känns lite bättre när det just nu är lite kämpigt och jag är så tacksam för att jag har er alla, ni är så underbara :)

Nu soooova säng, hoppas på mer sömn än inatt för då vart det kaos med smärtan bläää

John Blund, du är efterlängtad

Inga kommentarer: