torsdag 16 juli 2015

Tuff period...

hej på er
det var ett tag sedan sist
jag har haft en minst sagt tuff vår
men många tunga besked och händelser
trots alla motgångar mår jag ändå bra

försöker landa så gott jag kan med det krafter och den ork jag just nu besitter.
Är inlagd igen, denna gång på NÄL i Trollhättan. Dom har varit så bra mot mig läkarna här. Jag har redan fått ett stort förtroende för dem och är så tacksam för det som man hjälper mig med just nu.

Är inlagd för att bryta smärtorna och vi har på ett väldigt bra sätt försökt tillsammans för att få till detta. Jag hade inget bra utgångsläge alls denna gång men är ändå väldigt tacksam för hur det fungerat nu. Idag har jag inte kräkts något alls på dagen, förutom imorses. Igår var det inget annat än kräkningar som härjade och jag låg och mådde så dåligt på grund av det. 

Jag känner mig väldigt svag i kropp och knopp just nu. Det är allt annat än lugnt just nu omkring mig och jag är så maktlös i allt det som sker. 

Jag försöker att finnas där för min älskade pappa som sedan midsommardagen varit väldigt sjuk. Han är ännu inte frisk eller påväg hem ännu men han har genomfört många tuffa dagar och tagit sig genom massor av hinder och tuffa utmaningar. Han har överlevt två omgångar på intensiven.
Jag är så stolt över honom, det är jag alltid men vill verkligen framföra min djupaste respekt då han tagit sig genom många tuffa dagar och bakslag. Denna våren har varit hemsk för hans del innan han blev sjuk. Han är så enormt stark person som verkligen lyckats att ta sig igenom allt...

ska berätta mer snart men ska nu försöka somna och komma in i vila trots smärtorna som är på envist besök...hoppas på att få somna något och få lite mer sömn inatt

Nu kör vi,

Puss & Kram

Inga kommentarer: