torsdag 3 juni 2010

Den badräktstid nu kommer....

♪ Den blomster(baddräkts)tid nu kommer

♪ Den baddräktstid nu kommer, när magenär för stor.

♫ Då valkar bara sväller och celluliter gror.

♪ Generande behåring....lyfts fram i solens ljus.

♫ Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.

♪De krav som sommar´n ställer, förstör vår ledighet.

♫Vi sitter där å gnäller, fy #### vad jag e .......fet.
...... ♫Fast ...vem vill motionera, när man... kan sitta still.
♪ Nej låt oss revoltera, och tar en kaka till
.

♪ Den frossartid nu kommer, med fest o förning stor.

♫ Då grillarna går varma, och sen vi gallret gnor.

♪ En glass på stora torget, besöka varje vän.

♫ På stranden har vi picknick, och äter om igen.

♪De krav som sommar´n ställer, de vill jag strunta i.

♫ Jag cyklar mycket heller, ja nu när jag är .......fri.
♫för ...jag vill motionera, ja vem... kan sitta still.

♪ Så låt oss revoltera, och cykla ett varv till.

Inga kommentarer: