onsdag 26 oktober 2011

tjabba

Godkväll,

jag är ganska trött i huvudet just nu så ska snart bädda ner mig i sängen
sitter vid min nya dator och njuter av hur bra den är !
har varit en lång och bra dag på jobbet, tiden sprang ifrån mig som alltid
hem och lagade supergod pasta som jag även ska äta på jobbet imorgon
magen är som den skall, det är bara det dumma och jobbiga huvudet som bråkar
fick ringt tidigt imorse till vårdcentralen och har en tid där nästa vecka
då ska jag KRÄVA att få migrän medicin så att jag kan klara det dagarna som är tuffa

morgondagen är också fullbokad, jobba jobba jobba
sen är det dags för pang pang igen, jag fullkomligt älskar det
så kul att lära sig något nytt. Vi skjuter på tavlor med poäng. Precis som på Liseberg

nu nana, har en lång dag framför mig imorgon....

Kram så länge,

Inga kommentarer: