onsdag 2 november 2011

Honey - min kämpe













tjohej på er denna morgon,

då var klockan 08:00 äntligen
jag ska strax iväg till vårdcentralen för läkarbesök angående min migrän som i stort sett har legat mig till last varje dag den sista tiden så det ska bli gött att få lite medicin för den äntligen.
annars är det en bra onsdag idag med många roliga möjligheter helt enkelt
bland annat så ska jag träffa min Jessie idag äntligen och bara det är ju värt att fira loss

Honey och jag var tillsammans med Rakel på rehab igår kväll. Det var dags för fysträning för henne i vatten. Så dom ställde in henne i ett stort glasrum som stod på golvet och fyllde sakta på med varmt vatten. Honey var så duktig så när rullbandet gick igång så fattade hon direkt vad hon behövde göra och genomförde sitt fyspass jättebra. Nu kör vi på med detta ett tag för att sakta bygga upp hennes rumpa och bakben igen. Min fina fina Honey :-) Ovan bild på henne är från rehab igår då hon satt på en slags vibrationsplatta efter vattenträningen. Sen ska jag tillägga att hon somnade sååå gott....

Ha nu en skön onsdag ni alla,

Ni som har svårt med smärta och besvär idag skickar jag styrkekramar till!!

Inga kommentarer: