lördag 5 november 2011

goddag denna lördag









Hej på er,

då var lördagen här igen på besök och idag är en bra dag
under veckan som var så besökte jag min migrändoktor och förklarade för honom om mina besvär och berättade att jag nu måste hitta en lösning på attackerna. Jag är villig att pröva allt.
eventuellt ska jag börja med betablockerare, känns väl sådär...not so good
självklart vaknade jag igår upp med värk men beslöt mig för att försöka jobba ändå
det gick inte någe vidare då smärtan och värk blev mer och mer intensiv under dagen
så till slut fanns det bara en sak att göra, gräva ner sig i sängen med helt nedsläckt och tyst
efter en lång stunds försök så somnade jag ett par timmar och vaknade sen med mindre värk

idag är en bra dag, ingen värk eller smärta så långt ögat når
det är skönt det för att nu ska jag iväg till min barndomsvän Loella på besök
vi ska ses äntligen igen, det var några veckor sedan sist, ska bli jätteroligt minsann
så nu ska jag och min lilla bebbe Honey hoppa in i bilen och köra upp till Kinnarumma

efter besök hos Loella ska vi sova hos svärmor och svärfar idag. Var så länge sedan så det ser jag också så mycket fram emot ska jag säga!

ha nu en skön och härlig lördag !!

Inga kommentarer: