måndag 14 november 2011

bläää

Klicka på nedan länk för att se en låt som jag spelar mycket just nu...

http://youtu.be/Ss7aWhpAR9Y

Tungt värre

det är så jobbigt

att åter komma i kontakt

med dessa känslor

som nu befinner sig

inombords


det är ett svek

och tunga känslor

som samlas på

en hög som växer

mer och mer

för var dag som

passerar nu


jag har lust att

ställa mig och

skrika rakt ut

är så nära till

gråten varje gång

jag tänker på dig

vilket jag nu gör

hela tiden


kändes extra tungt igår

då det var

fars dag


Pappi

Padro


ta dig ur denna

svarta dimma

som är sänkt

över dig och

inte minst sagt

över oss


Vi

dina prinsessor

lider så mycket

av varje timma

som går nu


jag och helle

kommer aldrig att

vänja oss vid detta

liv som du just nu försätter oss i


ställ dig upp

res på dig

lämna den svarta dimman

slå tillbaka och ta ditt liv tillbaka

låt inte ångesten med tillbehör

ta över allt som du byggt upp


vi

dina prinsessor

vet att du kan och vill

men du behöver inte bevisa

för oss, bevisa för dig själv

att det inte behöver vara såhär


snälla Padro, kom tillbaka

genast, omedelbart

för livet är svart utan dig



Inga kommentarer: