måndag 21 november 2011

skam den som ger sig

tjabba,

vilken dag, har varit iväg på läkarbesök angående min migrän idag.
det kändes lite jobbigt ska jag erkänna för er, usch alltså
hade ett otäck migrän anfall som kom väldigt fort, satt och körde och så smällde det till bara swish ungefär. Fick stanna några minuter senare för att lätta på trycket och kräkas, pinsamt pinsamt pinsamt värre....sen var det ett enda kaos
kunde inte prata, inte lyssna på nåt, fick släcka ner och lägga mig. Min man tog väl hand om mig och bäddade ner mig. Jag kunde inte göra något alls, bara springa upp 3 ggr för att kräkas igen. Inget fick jag behålla, vatten, mediciner allt kom upp.
Så oerhört starkt och kraftigt anfall har jag inte fått innan. Så det var läbbigt värre
Känns så jobbigt i och med att magen nu är helt okej, så ska detta liksom spåra ut helt. Men nu fick jag ny medicin som jag ska hämta ut imorgon och ska bli kallad till röntgen för att se så att allt står rätt till....it better be good!

idag har jag gett mig in på Beach 2012 spåret, det är dags att ta tag i saken och sluta med allt slarv med godis och skit. Nu är det nog! Så jag har idag gått med i Viktväktarna igen, känns bra och roligt. Även om jag saknar Jonnas glada ansikte på mötena. Hoppas på att få med mig Rakel på samma spår....vi får se...

Massa kramar så länge, nu är det dags att pussa på min fiiina man!!


Inga kommentarer: