måndag 18 november 2013

nedräkning 16 days to surgery :)

ja nu går timmarna sakta framåt
smärtan är total och väldigt intensiv just nu
känner av det hela tiden nu och får inte ordning på den
men försöker ändå att klara av att jobba och vill så gärna
fixa det fram tills operationen, men idag är en sån där tuff dag
då jag bara vill lägga mig ner och sövas ner fram till operation
försöker hålla nere med all smärtlindring inför sjukhuset och operation
jag måste ändå vänja mig vid detta, för det är en del av sjukdomen

jag har stora förväntningar och förhoppningar på denna operationen
det kan ju inte bli sämre än det redan är med smärta och värk
men benet är som det är, jag går iallafall och klarar det

snart är ännu en dag avklarad och idag är det 16 dagar kvar till operation
som jag längtar efter att få må bra och få komma igång med träning igen

jag har laddat batterierna länge inför detta, men självklart infinner sig lite rädsla
även om det är så många operationer nu men ändå vänjer man sig inte
det infinner sig rädsla för komplikationer eller andra problem
det är en del av hela processen,

hoppas ni alla har en bra dag, utan för tuffa smärtor
jag ska hem och bädda ner mig i värmefilten sen och bara vila

Massa kramar & kärlek


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mindre än två veckor kvar! ♥♥ styrka och kärlek! //L

Anonym sa...

Nu är de nära! Massa styrkekramar ♥ tänker på dig! // L