onsdag 25 maj 2016

arbetar igen

så skönt att arbeta igen
tiden går så fort om dagarna, jag hänger inte med alls i svängarna
igår var jag iväg och fixade lite band och annat till min klänning som jag ska ha på lördag
jag ska på bröllop då nere i Halland i helgen. Det ska bli så roligt, bröllop är alltid roligt
sedan var det hem och landa en kortis, mina tre systerdöttrar kom sedan upp på besök igår kväll
Umgås en hel del med dom just nu och det är alltid lika roligt att hänga med dom
Att vara moster är en välsignad gåva

magen bråkar
smärtorna ger inte med sig så jag har varit lite tröttare än vanligt
så får ta det lilla lugna med kroppen just nu, får ge den tid att läka
idag ska jag åka till Borås, hälsa på en nära vän som jag inte fått träffa på länge nu
alltid lika roligt att ses och uppdatera varandra lite om vad som sker i vardera liv
sedan kul att få träffa barnen igen, dom är så himla underbara

jag är så glad för en gåva som jag fick av en medsyster till mig
hon skickade mig detta fina armband med texten - ALDRIG ENSAM
det är ett bra engagemang för att sprida info om unga vuxnas psykiska ohälsa
Detta med tabun kring detta ämne är ett stort problem och behövs ändras på



ni kan läsa mer om engagemanget på www.aldrigensam.com

var rädda om er, puss & kram från Madde

Inga kommentarer: