måndag 20 juni 2016

Juni flyger fram

tiden springer så fort fram nu...

de har varit fullt upp denna månad kan man säga...
Varit på 2 bröllop som bägge var toppenfina. Det ena var i Halland hos Maria & Christer
Det andra var ju min bästa kompis Jessica och hennes make Niklas bröllop.
Båda helgerna var så roliga och jag deltog med stor glädje :)

Förra helgen var det överraskningsfest för min syster då hon och hennes make firade 15 år som gifta
Det var även då fullt ös på dansgolvet men så skönt att vara nykter och må bra dagen efter :)
Denna helgen som kommer är det midsommar sedan nästa helg ska jag åka till Jonna i Umeå..whii

Det går bra att jobba och jag njuter av att vara igång igen
Förra veckan var jag barnvakt och umgicks med tjejerna 3 hela veckan
Det var intensivt och aktivt men gick bra. Jag är stolt över mig själv då smärtorna är intensiva just nu.
Jag lät inte dem begränsa mig utan tog mig ut och vi hittade på massa saker hela veckan
Några av dem var:

vattenkrig med vattenbalonger
utflykt till godisfabrik
1 dag med fyrhjuling med alla 3 tjejerna + mig
pinnbröds grillning x 3 - så gott med pinnbröd
utflykt till tomtemuseum
utflykt till loppis x 3
5 kamp på eget vis = Maddes specialsporter
Saftpong spel = blev såå roligt
utflykt till bondgården och träffa grisar

När jag släppt av tjejerna gick jag hem och lade mig och sov 12 timmar i sträck :p
Behövde ta igen mig lite helt enkelt, jag är ju och lär förbli en sovmänniska

nu är det strax hemgång och vila som gäller idag. Blir värken lite bättre så ska jag ta mig ut på en promenad. Får se vad dagen får som innehåll utöver jobb idag

Kärlek och styrka till er

Kram

Inga kommentarer: