lördag 10 november 2012

intensiv och rolig vecka

hej på er

jag har då börjat arbeta denna veckan och det vart så sköj att vara tillbaka
har jobbat 50 % och ska jobba det ytterligare 1,5 vecka innan 100 % körs igång
mycket att ta in och uppdatera sig med, allt är hysteriskt roligt
det flöt på fram till i onsdags kväll, då kände jag av smärta men somnade till slut
när jag vaknade på torsdagen var det väldigt för mycket ont för min del
for upp och insåg att jag blödde blod, så tog mina mediciner och la mig igen
blev att meddela jobbet att jag blev hemma i torsdags och även igår fredag.
men jag känner ingen oro för det är alltid så första blödningen efter operation
så det är bara att vänta ut och vila kroppen så att den återhämtar sig
idag är det bra och skönt att det inte höll i sig längre, så nya tag igen

idag ska jag och min C åka till Lisebergshallen och se på MMA
Det ska bli jättekul eftersom jag gillar att se på det när det går på TV:n
så äntligen ska jag se detta live för första gången, får hoppas dom levererar lika bra som på TV:n
annars vilat och slappat idag, gjort lite god fisksoppa som slank ner så skönt i min kalla kropp

sen operationen så känns det så bra inombords
jag mår så mycket bättre och har fått tillbaka min energi på riktigt
ska köra igång med träning nästa vecka, inte stenhård såklart utan sakta men säkert

puss & Kram på er


Inga kommentarer: