tisdag 11 december 2012

lite uppdatering

det vart ju ett tag sedan jag skrev här i bloggen
har varit en del motgångar och bakslag den sista månaden
jag har haft smärtor i magen igen och fruktansvärda migränattacker
åkte in akut för migränen som låg i flera dagar i rad vilket körde slut på mig helt
men allt såg helt bra ut i röntgen av huvudet så det vart ju skönt
jag fick starkare medicin mot migränen i form av spruta som jag nu fått använda
det hjälper mot migränen men om jag stressar på så kommer den krypandes på kvällen
då får jag liksom panik och blir så ledsen för att jag inte fungerar normalt
så vart i säng tidigt och bäddat ner mig i hopp om att migränen ska försvinna

jag är lite tom i bollen idag också så känner inte direkt hur detta flyter på i dagens inlägg heller
julen närmar sig med stora steg och det känns helt okej, hoppas bara att jag mår bättre då så
jag kan fungera normalt som person. Ska upp till Branäs i jul och fira julen i fjällen och mysa på i snön

nu stänga ner mig lite inför dagens rusch på jobbet 

Puss & Kram

P.s är du en av oss tjejer med endometrios? Hör av dig till mig på Facebook så lägger jag gärna till er i Medsystrars grupper för kvinnor med endometrios. Läs mer på www.medsystrar.se


Inga kommentarer: