tisdag 25 december 2012

Du fattas mig

Mommo - jag saknar dig
Oerhört och mycket
kan inte förstå att du inte längre finns
att du aldrig mer kommer hem
eller slår en signal
saknar dig
oerhört och mycket

julen känns underlig
när jag flera gånger igår var påväg att ringa dig och prata lite som vi alltid har gjort, att åka hem till dig och äta din goa risgrynsgröt som du gjorde varje år
Är så tacksam för allt du gjort för mig och den kärlek du visat mig, tack

vilken julhelg
Uppesittarkvällen i Bingolotto var så rolig och de timmarna bara svischade förbi
många roliga möte med människor
den kvällen är svårslagen och jag är så glad över att jag igen fick chansen att nämna min sjukdom som jag önskar vore mer uppmärksammad och betrodd.
Jag ser fram emot nästa år och dess utmaningar som väntar. Tack ni på Bingolotto som gav mig den kvällen!!!

Som grädden på moset fick jag också träffa min stora idol Magnus Carlsson.
Shit vad grym han är !!!

Idag har jag åkt skidor, för första gå gen på väldigt många år, jag älskar det :)
Jag trotsade de smärtor som idag dök upp och jag övervann dem alla,

Puss & kram från Branäs !!

Imorgon åker jag hem för ska jobba på torsdag och fredag :)

Styrkekramar till er alla krigarinnor där ute !!!








Inga kommentarer: