onsdag 24 september 2014

jag gjorde det

tack Evelina för ditt grymma initiativ
självklart måste jag haka på och göra detta också.
En bra idé som måste uppmuntras och jag hoppas det sprider sig
Jag har delat detta i mina grupper och jag hoppas att fler hakar på och vågar göra detta
Det är inte världens godaste smak på ett rått ägg men det är inte mycket uppoffring för denna sak
att kunna sprida budskapet kring endometrios, om det krävs så lite som att svälja ett rått ägg för att
nå ut och få ut mer info om sjukdomen så känner jag enkelt att det är värt det
För ni är alla värda det, mina fina krigande medsystrar där ute
Sen för er som vi förlorat på vägen, för er och era anhöriga känns allt viktigt och angeläget för att fortsätta arbetet, att förbättra förståelse och sprida ordet kring endometrios och livet med endometrios

Så våga göra detta, för alla de 2 miljoner människor som lever med denna sjukdomen varje dag

Kärlek från mig till er,

här är min video på när jag gör utmaningen ;) Lägg märke till Honey som också ställer upp


http://youtu.be/i_3_sPSG8x8

Inga kommentarer: