onsdag 7 juli 2010

trotsa smärtgudarna

onsdag alle redan då ja,

trotsade alla smärtgudar idag och tog mig ilsken, arg och vansinnig till gymmet och körde BodyCombat, det var så härligt och jag kände mig mentalt stark. En väldigt skön känsla att få uppleva när det är som det är med smärtorna. Svetten bara rann ner över min kropp och jag tog då verkligen i från kund och fosterland. Sen stretchade jag länge hemma innan duschen kallade på mig. Jag och älskade Honey var ute på en go härlig promenix och det var också skönt efter att jag tränat. Sen smärtstillande och städade hemma, överallt, satte tankarna på det och försökte fokusera bort smärtan som främst kändes av på vänstersidan. Senare efter städningen blev det spikmattan och lyssnande på Sommar i P1, vilade mig och sansade min kropp. Sen ringe syster som var på fest och det var dags att åka och hämta henne i Tollered, när jag skulle iväg var Honey så go och lade sig vid dörren för att jag inte skulle glömma henne minsann, hon är så nöjd med att få åka med mig på äventyr,

vaknade hyffsat utvilad imorse, skönt att komma upp och äta frukosten, då ligger den underbaraste lapp på golvet i hallen och väntar på mig, där står det att jag är den bästa som finns, och kvinnan i min mans liv. Han skrev också hur mycket han älskar mig. Stora ord som gick rakt in i hjärtat och berörde mig enormt. Kan dagen börja så mycket bättre?

Nä, skulle inte tro det.....

idag ska jag träffa Alma och vi ska gå och köra ZUMBA tillsammans, ska bli kul

Inga kommentarer: