fredag 11 februari 2011

sömn stress & Stolt


ibland blir det liksom ett inre kaos
ett tillfälle när detta sker är när jag inte får iordning
på min smärskala och mina smärter. Jag behöver komma
igång imorgon på smärtkliniken, inte en minut senare
Ska ringa upp dom igen och fråga hur det går med mitt ärende


klockan är ett och jag ska göra ett nytt försök att somna
ställer klockan på morgon bitti och kör på med mitt " en timme i sänder"
en timma är alldeles för långt bort från verkligheten när man har kronisk smärta


Jag har en väldigt rolig sak att tänka på och påminna mig själv om när dessa tuffa
dagar är , då smärtan är lite småknepig. Men jag ska erkänna. Jag är ingen skrytfia men...


jag blev utnämd till en av två "employeer of the year 2010" så jag ska erkänna att mitt hjärta rusa när VD ringde mig på min jobbtelefon. Han är väldigt trevlig och lättsam och vi småprata lite om min situation med operation mm. Sen nämner han detta att jag nominerats av flera kollegor inom DHL och dom utsåg denna äran till mig i år. Vilket kvitto för mig att även om jag

har svåra dagar att genomföra på jobbet så fixar jag det och det känns så skönt nu med detta priset. Så den 20-23 mars ska jag ner till Aten för lyxhotell och slapp samt prisutdelning med pokal och diplom från hövdingarna inom DHL. Hur sjukt är inte detta? Lilla jag liksom.


så nu ska jag lägga mig ner och tänka på detta och lyckas somna med ett leende på läpparnaSnart dags att gå upp till jobbet också, John Blund kom nu snälla...


Kramar



1 kommentar:

Lena sa...

Hej tjejen, nu är det bara 1 månad kvar till Aten! Det ska bli så otroligt kul =) Ha det bra, kram på ré //Lena