onsdag 2 mars 2011

kvällsmys

här ligger man i soffan med värmefilten på varmaste läget
vad vore jag utan min värmefilt? NADA, ZIP
den ger mig allt som ingen människa kan ge...ständig värme
oavbrutet utan suckar och stön för att man är för varm
det finns inget bättre när smärtan är som värst

jag har min lilla terrorist brevid mig, då menade jag inte C
utan vovvsan som inte låter mig skriva i fred, hon ska ha kel
helst hela tiden, hon ger sig aldrig. Kan nästan erkänna att
hon ligger på samma nivå som mig när det kommer till
envishet, hon är otroligt underhållande på den fronten

som sagt, man bor i fel land för denna sortens sjukdom
jag mår bättre när det är varmt omkring mig, man
bara spänner sig när det kommer till ont och kyla
kul att detta landet erbjuder vinter större delen av året
men visst, tänk att vi har alla dessa årstider wow ;-)

nääää, ska inte lägga ner dålig energi men en sådan dag
man har haft idag. Skoja inte alltså. Jag håller ju på och
sliter med vikten genom att köra viktväktarna.
Utvalt för denna dagen (not) var ju min pizza som är enbart
8 points. Tror ni inte jag brände upp den i ugnen, fick ett
ärende som upptog större delen av min hjärna så jag helt
missade pizzan. När jag sedan kom upp så vart det bara en
svart runt liten platta i ugnen. Skiiiiit också Madde Padde

så d vart liksom två knäckebröd och en ask med makrill i
tomatsås som kostade mig hela nästan 10 points för nada
Skiiiit, vad trött man blir ibland. Inte min dag helt enkelt

men imorgon är det torsdag, sen är det fredag och helg
jag längtar efter att sova ut helt igen, ZZZzzzzz

smärtan har funnits där hela dagen, hela kvällen
men är under kontroll. Jag har ätit smärtstillande idag
hela dagen faktiskt, men det har gått hur bra som helst
ingenting är omöjligt vågar jag nu påstå...ingenting

Natti

Inga kommentarer: