tisdag 1 mars 2011

Nu är det gjort

HEJ !!!

Jag genomförde det i söndags. Min text/dikt läste jag upp. Det gick väl sådär bra.
Länge sedan man stod på en scen ska jag erkänna. Detta kändes hela vägen ut i fingertopparna.
Saken var att det kändes så viktigt för mig att få ur mig dessa ord, för min egna del och alla oss drabbade. Det är alltid något för att sprida kunskapen och information om den.

Endometrios , dumma dig

en dag i sänder, en timme i taget

det går bra. är på jobbet idag och sliter. magen är sådär men försöker med smärtlindring och den svarar ganska bra på det idag. Ska baske mig försöka komma iväg på träning ikväll. BodyJam blir det. Så ska ladda och vila min kropp så mycket jag kan innan. Nu är det lunch så det är skönt. Får man vila sitt inre lite från jobbfrågor och fokusera på mig själv och att vinna dagens krig mot smärtan.

Vädret är så trist utanför fönstret, vad är detta för Sverige? Man mår ju så mycket bättre av värme och sol, så längtar som katten efter sommar och sol. Då är smärtan bättre också, man går inte omkring och spänner sig av smärtskäl. Miami känns alldeles för långt bort nu. Hoppas att vi får bokat en annan resa snart för detta går bara inte alltså.

men jag ska snart till Aten i och för sig. Det längtar jag till ska jag erkänna. Åker den 20:e mars och kommer hem igen den 23:e mars. Vilken ära det ska bli att få stå där för Sverige. Jag är så lycklig över att jag fått detta priset.

funderar på att lägga ut filmen från i söndags , men vet inte....skäms lite ha ha

KRAMAR

1 kommentar:

Nathalie sa...

Vad kul att höra att allt gick bra! :) Självklart är det nervöst att stå inför publik! Men var stolt över att du gjort det!

Skulle hemskt gärna vilja se videon! :) Så lägg gärna upp den!

Längtar också efter sol och värme. Konstigt att allt känns så mkt lättare då. :)

Du kan väl skicka mig din e-mail adress el nå så kanske vi kan skrivas lite? :)

Ha det gott!
Stor kram!