onsdag 2 mars 2011

smärtskala & vill åka hoj


jag längtar mycket idag
till varmare väder och mc åkning
varje dag när jag går till bilen och
hoppar in i den så kollar jag in hojen
den står så fint parkerad brevid

det känns som jag sviker den när
jag väljer att ta bilen varje dag
men snart är det dags, för att byta
ut bilen till hojen istället.

ska kolla upp om jag kan få tag på
någon bra väska där jag kan Honey
får kolla upp det om det ens finns
men längtan efter att få köra är jättestor

lyssna på bra musik i lurarna och köra med
alla sinnen, känna lukten av ängar och kobajs
se allt framför sig när man åker, får en att känna sig fri
friare än något annat på denna jorden, än så länge :-)

nu är det lunch och jag har fått ta smärtstillande
ligger på 5 i smärtskalan idag. Mellan 1-10
Ganska intensiv smärta men hoppas mina smärtstillande
lugnar kroppen så den slappnar av igen. Kan vara träningen igår
som gör detta. Men inget liv utan att träna. Så enkelt är det.
Det är en sak jag aldrig kommer att ge upp.

nu blir det Viktväktare pizza Hawaii... 8 pro points
jag får totalt äta 29 om dagen. Min frukost innehöll 8
så sen har jag ätit 16 totalt, plus en coca cola 3,5 = 19,5
Nu har jag 10 pro points kvar att äta idag.

kramis så länge, nu krigar vi på med smärtan eller hur?!


Inga kommentarer: