torsdag 3 mars 2011

några cheerleading minnen som dyker upp idag




alltså, det sista dagarna har jag dröm och tänkt
om detta med gamla minnen, satte på Cheerleading
filmerna där vi tävlade för Sverige. Så sjukt kul var det
dessa minnen dyker upp då och då och får mig alltid att le
man kan leva länge på goa minnen, tur att man har dom

det var helt underbart att se på filmerna då vi tävlade
jag mindes känslorna, hur nervösa vi var allesammans
hur vi genomförde det med bravu och vann hela skiten
sedan gick vi vidare till VM inom DHL och mötte dessa
amerikanska "orginalen" som vi trodde skulle vara skitbra
det var dom inte, dom var kassa till tusen och vi var så bra


det var sannerligen en rolig resa genom tiden...det är så kul
att ha fått delta i denna tävling många gånger. Så självklart
avslutade jag mina minnen med att se filmen, den riktiga
Cheerleading filmen Bring It On...skrattade och njöt av den
speciellt alla cheerleading nummer som man får skåda i den

Kan rekommendera alla att se den...den är bra :-)






Inga kommentarer: