fredag 1 februari 2013

Oro

Ligger blixtstilla
Känner pulsen
hur den bultar på
Varje slag känns
Som en stor virveltrumma

Mitt vänstra ben
Har lagt av
Det lyder inte mig
Det gör mig inte trygg
Jag haltar fram
När jag gått några nödvändiga steg
för att sedan sätta mig ner kommer den

smärtan,
den brännande och bultande smärtan
jag har kört på hemma i hopp om att det skulle ge med sig, tagit extra långa promenader, stretchat och försökt lösa vart smärtan och problemet sitter

efter flera dagars kamp
och de bästa vänners råd samt sjukupplysningens hjälp tog jag mig mod och åkte in, först till gynakuten eftersom
det var där min operation skedde för en vecka sedan och troligtvis kan detta problem bero på den EDA som man hjälpte mig att sätta in mot smärtan få jag var i dåligt skick och kraftigt smärtpåverkad, det blev lite misslyckat där så man backade den igen.

Klockan 8:00 ska jag få göra magnetröntgen för att se om det är något som dom kan se i ryggen, en del av mina reflexer fungerar inte helt hundra just nu
Jag ska erkänna att jag är lite rädd
för detta är något jag aldrig varit med om ❤

Tack till er mina medsystrar, ni skänker så mycket energi och lycka till mig !!

Natti på er, sov gott allihop



Inga kommentarer: