torsdag 14 januari 2010

klockan går mot tio och jag måste försöka varva ner och komma i säng. Kan säga att mina dagar varit intensiva. Det har varit många samtal och tankar kring saker i mitt liv. Bra är det väl men ibland kan man känna den där ångesten om att man inte räcker till. Känner någon igen sig ? Jag fick en idé om att jag skulle skapa ett form av protokoll som jag så bra skulle bocka av och få tvingat fram känslan i mig om att jag räcker till i alla olika relationer man har:

  • sambo
  • matte till Honey
  • dotter
  • syster
  • moster
  • vän
  • anställd

ja, ni förstår säkert. Saken är ju att jag vill ju liksom hinna med allt ibland men har ju insett att det inte riktigt funkar så :-) Jag jobbar på det iallafall.

skönt att det är fredag imorgon känner jag !! Imorgon ska jag ringa Sahlgrenska. Ber att jag ska få besök snart till min läkare. Vet inte vad han ska göra med min kropp. Den är helt knasig. Blöder hur mycket som helst nu, varje dag. Har liksom smärtlindring varje dag och jag HATAR det. Känner med en gång av när dom släpper för då kommer den hemska smärtan. Dumma Dumma Endometrios !!

fick förresten så fina blommor av min älskade sambo, en bukett med röda rosor. Jag vart så glader att jag börja böla av lycka och beröring. Han är så fantastisk.

Godnatt gott folk !

1 kommentar:

Erica sa...

Sov gott Maddan!