måndag 18 januari 2010

så himlans skönt med den där värken som just nu är på besök i min kropp. Det är inte endometriosvärken som jag syftar på. Nämligen träningsvärken. Den är redan på besök efter dagens träning på BODYPUMP. det känns så skönt. hela kroppen darrar av utmattning. Känns så skönt nu såhär efter. Jag var så arg på mig själv under passet, att man skjutit på träningen lite nu det sista men nu får det vara nog med den saken. Nu står åter träningen först i kön för att komma igång och få röra sig. Man mår så bra av att träna och röra på sig. Sen for jag hem och gick ut på prommis med min lilla Honey i den friska luften. Så härligt var det. Då var denna dag slut. Ska strax gå och knyta mig. Lägga mig brevid världens bästa man & ha världens bästa vovve brevid mig under täcket :-)

håll tummarna imorgon, då ska jag prata med Sahlgrenska !


sov gott !


Puss & Kram

Inga kommentarer: