måndag 8 februari 2010

blod, skratt och tårar är min helg i korthet.

  • blod gör jag, helt sjukt. Less kan man säga. Allt annat än good news, det vet jag. Tyvärr en sak man aldrig vänjer sig vid. En av Endometriosens

  • skratt har jag haft hela helgen runt omkring mig eller från min egna trut. Har roliga minnen från denna helgen kan jag erkänna. Både från nära och kära. Hade en mycket lyckad utekväll i fredags med dans och skratt. Längesedan jag dansade så det värkte i fötterna så länge efter. Underbar känsla att få höra alla de goa låtarna i sådan hög ljudnivå. Älskar det ! Tack Jessie för helgen !!

  • tårar i ögonen fick jag när jag dansade Linedance och skrattade så jag grät av lyckan det gav mig. Är så glad att jag börjat den kursen igen, denna gången ska jag inte bli sjuker så jag missar någon lektion. Jag vill så gärna fullfölja den kursen. Det är så roligt. Om det är någon som läser så gå in och kika på hemsidan http://www.lineup4dance.se/ det är en sådan rolig grej att göra !

igår var jag och syster med familj i stan och mötte upp pappa. Vi gick och strosa och sedan bjöd pappa oss alla på middag. Var jättegod mat på La Gondola. En av dom godaste restaurangerna som finns i Götet. Var oerhört roligt att få träffa pappa igen och få ge honom en kram. Idag ska jag åka och träna. Ska köra loss på MRL idag. Det ska bli så skönt att få träna mig svett. Nu minsann blir det andra bullar ha ha !

Inga kommentarer: