fredag 19 februari 2010

otäck upplevelse

igår var jag med om en hemskt läskig upplevelse. Jag satt på huk i några sekunder hemma och reste mig sedan upp, då small det till i huvudet och huvudet åkte bak, jag förlorade synen och hörde hur mina armar krampade och flög omkring över skrivbordet där jag stod, såg som sagt inget men hörde vilket oväsen mina armar gjorde på sakerna omkring mig, sakta välte jag åt vänster och efter några sekunder så får jag tillbaka synen och ser hur jag ramlat åt vänster och ser mina armar sakta stilla av efter sina kramper.Som tur var står där massa kartonger till köket som jag vält mot och som stoppade mig så jag inte ramla i golvet. Jag var liksom stel i hela kroppen på något sätt så välte som en stolpe liksom. Kände mig så knepig och självklart skärrad. Jag känner mig lite orolig vad det kan bero på och om det finns något jag kan göra för att det inte ska hända igen. Har grubblat såklart om vad det kan bero på, nästa vecka ska jag till vårdcentralen och se om dom kan ge mig några svar eller veta vart jag ska vända mig. Ska bli skönt att älsklingen kommer hem idag så jag inte är ensam för tycker det är läskigt just nu.

helgen består av kärlek gos och kel och längtan är stor efter min älskade man

Inga kommentarer: