fredag 26 februari 2010

välkommen hem

min kväll ska bestå av
  • kärlek
  • kel
  • mys
  • pys
  • gos
ska bli så skönt att få hem min älskade. Ska njuta av de timmar som vi har tillsammans. Ska bygga kök och det ska bli så kul att få se vårt nya fina kök komma fram ur kartongerna.
Min mage är katastrof smärtmässigt. Jag har starka planer på att åka in i helgen för smärtlindring men ska försöka klara mig till tisdag nästa vecka då jag ska träffa min läkare. Jag vill som sagt njuta av min man denna helgen, så ska vila mig och vara rädd om magen så kanske det går vägen. Blöder kraftigt igen. Hoppas att det vänder. Men varken jag vill eller ej så är det nog hög tid för en ny operation. Det går liksom inte att härda ut så mycket mer än jag gjort. Hoppas på mirakel att det ska ge med sig.

Kärlek

1 kommentar:

Madeleine F sa...

Jag förstår inte hur du gör det, men du är helt fantastisk! Att du orkar vara så stark som du har varit och fortfarande är! Du är enorm och jag beundrar dig för din styrka, för att du alltid försöker vara positiv och hur mycket du uppskattar livet och dina nära och kära. Du är fantastisk Madde, jag hoppas du förstår det.

Och jag förstår hur du känner när du säger att du vill ta tillvara på timmarna med din man, jag känner likadant.Det ger så mycket kraft och lycka att få ladda batterierna på det sättet. Kärlek är det bästa som finns!

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart igen Madde, tänker på dig! Du är otrolig tjejen! Kram