söndag 28 februari 2010

ladda ladda - imorgon gäller det

spänd
stel
smärtpåverkad

men ändå så glad
har nu en natt kvar till läkarbesöket
helgen är avklarad, trots dessa tunga smärtor

jag är i chock att jag fixade detta, att jag höll ut tills imorgon

spänd
stel
smärtpåverkad

men ändå lycklig
har många goda saker omkring mig
som min vovva, hon är en mycket viktig del i mitt liv
hon har verkligen gett mig massor av den lilla tiden hon funnits hos mig
hon ligger likt en kringla runt min mage när jag har ont

imorgon är en lång dag med massa kämpande
så jag ska vila min kropp tills klockan ringer imorgon
alla endometriossystrar - ge inte upp - våga kämpa emot och kriga - för din rätt till smärtfrihet och genom det - ett värdigt liv

för jag tycker inte ett liv med daglig smärta är ett värdigt och lyckligt liv

GodnattPuss



Inga kommentarer: