fredag 1 juli 2011

jag är smärtfri !!!

jag har så svårt att fatta det när jag kliver upp på morgonen och är van att springa efter mina tabletter för att överhuvudtaget komma upp ur sängen på morgonen på grund av smärtorna.
Nu när jag vaknar så ligger jag och känner hur det känns att inte ha smärta heeeela tiden.
Jag är sprallig och överväldigad på många sätt och det känns som om mitt liv är äntligen tillbaka så nu finns det inget stopp på mig inte. Jag är oerhört lycklig och tacksam för alltsammans. Det var så länge sedan jag inte hade ont, minns inte ens när det var sist....

så nu igår åkte jag ut och körde hoj i 2 timmar och kände hur kroppen kokade av adrenalin och lycka. Underbara vägar och fint väder. Livet vart på topp kan man säga :-) Så nu kör jag på såhär och njuter och fångar varje ögonblick som finns i mitt liv. Jag kom hem och skrevs ut i måndags och läkningen av ärr går strålande. Jag har sagt det innan men säger det igen.
Jag har världens bästa läkare!! Han trollar alltid så man får fina ärr och bra läkning. Sen fick jag en underbar bonus denna gång. Efter att det var min 14 operation så frågade han mig om jag ville ta bort dom gamla fula ärren efter alla operationer som fanns på magen. Jag såg ju ut som en kniskuren muse på magen med alla dessa ärr från tidigare operationer. Dessa skar han bort så nu har jag enbart mina tre senaste ärr som jag sköter noga med läkningen med tejp.
Vad mer i livet kan man önska sig?? Smärtfrihet är allt!!

Jag hoppas att ni andra också mår bra och har det bra i detta fina land just nu! Ska erkänna att jag längtar efter måndag för då ska jag återgå till mitt jobb igen. Can't Wait!!

Massa Kärlek från en Sprallig och Lycklig Madde Padde !!

Inga kommentarer: