onsdag 6 juli 2011

njuter

så skön känsla att vara tillbaka på jobbet igen. Nu är det lunch så jag har stoppat i mig lite kyckling och tzaziki faktiskt denna soliga varma sommardag. Jag klagar inte på att arbeta fastän det är vackert väder ute för jag njuter just nu bara av att leva utan smärta.

det är redan dag nummer tre denna veckan och tiden har verkligen rusat förbi när man återgått till arbetet igen. Så skönt är det. Jag har anmält en läkare som betedde sig alldeles katastrofalt mot mig på KK sist. Så han kommer inte undan denna gången inte. Han beter sig inte respektfullt mot många tjejer som hamnar där på avdelning 67 på Sahlgrenska Sjukhuset. Det är nog nu! Så jag har satt igång denna oändliga rapportering som krävs för att det ska hända nåt överhuvudtaget. Det är en skön känsla att man orkar med det och att det inte tjuvar energi. Jag mår mycket bra av att få till detta, dels för mig själv och dels för alla andra.
Vi får väl se vad som händer...jag får återkomma när jag vet lite mer...

Mina ärr läker så sakteligen till sig. Jag är så noga med tejp och allt. Så hoppas på att få till fina ärr efter denna gång...när jag får lite bättre självförtroende kanske jag vågar lägga ut en bild på mage och ärr som jag fotat så ni som ska operera er vet vad som väntar er :-)

annars sänder jag över en go kram såhär mitt i sommaren !! Ni som har smärtor önskar jag att dom försvinner eller lugnar ner sig så att ni också får njuta.




Inga kommentarer: