tisdag 23 augusti 2011

God Afton

Här ligger jag I soffan. Vart en lååång dag med massor av innehåll.
Jag kan glad meddela att provsvaren från operationen var goda. Det är aldrig fel o veta, jag mår alldeles utmärkt verkligen. Varje dag är en gåva just nu. Jag påminner mig själv om att ta till vara varje stund, även dom dåliga.

Jag o C var hos hans farmor och hälsade på henne då hon är dålig och ligger inlagd. Det var roligt att få se henne igen för det var ett tags sen jag träffa henne.
Imorgon ska ja åka förbi henne igen och göra henne lite sällskap. Jag vet hur himla trist det är att ligga inlagd. Först blir det jobb och efter att jag har hälsat på Farmor Alva så ska jag till Poffa och köpa hundmat eller kött som ska tillagas till min Honey
Så ännu en fantastisk dag att uppleva imorgon,

Nu sova säng. Natti


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: