torsdag 25 augusti 2011

Poffa dag igår

livet är så skört men så underbart
gårdagen innehöll massor av goa stunder
jobbade först och tiden flög ifrån mig
det är skönt när det är sådana dagar tycker jag











sen for jag till C farmor och hälsade på henne lite
ringde avdelningen och fråga om man fick ta med blommor

det var absolut inga problem sade dom
så jag köpte henne en liten söt bukett rosa rosor
hon vart glad för blommorna vilket gjorde mig glad också

jag gillar så mycket gamla människor, dom har så många historier
att dela med sig av om livet och annat
Jag hoppas att hon kryar på sig och får komma hem snart


efter sjukhuset åkte jag till Poffa och mötte upp Maud där
hade med mig lilla Honey också så hon fick träffa lite vovvar
det var en stor sankt bernard hund. Den var så gosig och hade stora björntassar
när jag fråga hur gammal den var så var det bara en valp på 9 månader

hjälpes, den kommer bli ännu större då ju insåg jag. Men såå fin och söt.
En kille hade med sig sin lilla Rottweiler valp som var bara så himla gosig
jag blev liksom helt betagen av den, den var lika stor som Honey ha ha

Det är så roligt att åka till Poffa för det är så roliga människor som kommer dit

alla sitter och fikar och har det gött i affären. Det är en go stämning :-)
Massa hundprat såklart, det gillar ju jag också så sitter bara och njuter där
Kul att få träffa pappis tjej Maud också. Honey skötte sig utmärkt. Inget skäll eller nåt
Köpte nytt kött till lilla gosingen som ska lagas och packas i helgen. Inför vår avresa










Min bebis ska ju bo hos mormor då, det älskar hon. Hon gillar också gamla människor.
det ska bli så härligt att få komma iväg med min man på semester. Det var ett år sedan sist
så jag är laddad och det har jag varit länge nu. Ska bli så kul att få åka iväg och njuta av allt som finns när man är bortrest och vara FRISK och KRY utan SMÄRTOR

kram så länge


Inga kommentarer: