tisdag 6 december 2011

äntligen!!

så var det äntligen inbokat
röntgen för mitt huvud i och med migränattackerna
ska bli gött att få gjort det och lägga det bakom sig
och förhoppningsvis få lite svar om vad som kan hjälpa mig
för att få bukt med dessa attacker

fick en nu mitt i bilfärd och fick snabbt stanna och kliva ur
för illamåendet var så påtagligt så det fanns inget att välja mellan
jag blir livrädd ska jag erkänna, det kommer väldigt fort så jag
hinner knappt reagera innan det slår till

så nu är det nedräkning till nästa fredag då det sker
det har varit en ganska tung vecka i och med att min
far tagit ett återfall som får många minnen och tankar att komma upp
i ljuset, jag avskyr den delen av mitt liv. Önskar att ingen ska behöva genomlida sånt
man slits i tårar och tankar om att släppa taget om honom och kämpa på i sitt liv
min syster och jag står varandra nära så vi brukar bolla allt som dyker upp
bläää

så jag mår allmänt inte så bra just nu
men snart vänder det, och det är tjusningen i livet

Puss & Kram

Inga kommentarer: