tisdag 14 augusti 2012

Dag 1 på jobbet

jag var nervös och sov därför väldigt dåligt
det fanns ingen stopp-knapp för smärtan
dessa dagar gör så att (iallafall jag) man blir:

arg
ledsen
förbannad
ensam
arg igen
förtvivlad
Ursinnigt arg
arg

för det är så skitjobbigt att försöka jobba
Det var några ljusår sedan jag var på mitt jobb
Jag vet att det blir lite tungt inlägg idag
blir så när sjukdomen försöker ta över mitt liv
är så tacksam för detta internet där man
kan gnälla och skratta ikapp

Imorgon:

Jobba och jag kommer mkt energi
Det är svårt att sitta stilla så
jag kommer /ska klara detta
Så kul att komma igång igen

Nu nana och sova gott

En sak som jag är så glad och
Är att min Facebook grupp "Jag är glad och Tacksam över"
har blivit så stor och lyckad :)
så roligt att den hjälper tjejer

Godnatt på er

Styrkekram till er som vill

Nedan är en härlig bild på min prinsessa Honey

Inga kommentarer: