lördag 8 september 2012

fint starkt avtryck

igår var en intressant dag
både känslomässigt och fysiskt

jag tog tag i saker som jag tänkt på men inte fått gjort
ett av dem var till en kvinna som gjorde ett starkt avtryck
i mitt liv och ett väldigt positivt sådant.
Jag träffade henne den dagen då jag fick vara med i Bingolotto
i maj för att komma tillbaka och berätta vad vinsten betydde för mig
i mitt liv som sjuk med endometrios. Hon tog hand om mig och de
som skulle medverka i studion denna dag. Hon var en solstråle och skinande
stöd från samma sekund som man kom in i studion och jag vart så tacksam för det.
Har nu gått sedan dess och tänkt på att jag ville förmedla det till henne och igår
ringde jag henne och berättade det för henne och hon vart glad och berörd.
Så efter att ha pratat med henne så vart det så skön känsla inombords

Tack E igen för ditt stöd och engagemang den dagen för jag vart ju nervös
såklart men du gav mig mod och stöd att prata om min sjukdom och mitt liv i live TV
här nedan är det programmet i maj då jag berättade lite om endometrios och hur mycket vinsten i Bingolotto betytt/betyder för mig sedan dess då jag varit mycket sjuk och dålig under detta året.

Spola fram till 25 min in i programmet så får ni höra min berättelse,

" target="_blank"> Bingolotto


Kram till er alla kämpar där ute

puss & kram

Inga kommentarer: