onsdag 12 september 2012

here we go...

*virveltrumma*

då är den officiell min lilla vision och idé som startade sin inre resa i mig för längesedan
tror det var i samma sekund som jag fick diagnosen för 8 år sedan nu
med hjälp och stöd av ett gäng fantastiska tjejer och medsystrar som också har endometrios är den nu verklighet. Ni är så många som hjälp mig att genomföra detta oändliga projekt men nu är det igång och vart det fortsätter får livet avgöra, det känns så bra inombords och jag sitter med tårar och lipar över de fina kommentarer som andra sjuka tjejer delar med sig av i detta nu. Det berör mig oerhört mycket att få höra att det som har kommit fram ur allt jobbigt som hänt i sommar har blivit något bra som hjälper andra med deras resa med denna sjukdomen. Var och en av er är en del av detta. DET ÄR SANT!

info om stödgruppen finns på: www.medsystrar.se

filmen
monologen skrev jag 2009 då livet prövade mig...såhär blev den...


massa kärlek och massa tack för ert goa stöd allesammans

sprid ordet och filmen om medsystrar
det vore så roligt att nå ut till ännu fler tjejer där ute

Glädjepatrullen - älskar er

Nathalie Nyman du är en stor person i mit liv ska du veta sedan många år tillbaka
Tack för allt du gjort och gett mig under denna tid. Du är såå himla underbar

följ hennes blogg på:

http://www.lie85.blogspot.com/

Puss

Inga kommentarer: