fredag 28 september 2012

så stolt medsyster

i måndags den 24 september var det en stor dag
då medverkade 3 av mina medsystrar i Borås Tidning
dom lämnade ut sina egna liv och allt för att nå andra
kvinnor med endometrios. Det var så grymt bra jobbat.
Jag är så stolt över dom och evigt tacksam för det dom
går ut med och berättar om sina egna liv, det är stort

så dagens inlägg tillägnas helt dessa och även de andra
goa brudarna i medsystrar. Jag är så glad över att ni finns
och allt som ni ger av er själva varje dag, varje minut :)

Älskar er tjejer,

Angående mig själv så är läget inget vidare, smärtorna är så intensiva
och de ger inte med sig i första läget, sömnen är inte bättre den
så jag är en mix av massa känslor på samma gång just nu
men tar mig genom detta också, precis som allt innan
Snart är det 1 oktober och då är nedräkningen i full gång till operation
nerverna är utanpå emellanåt men under kontroll än så länge,

Ni som inte läst tidningen så kommer här nedan artikeln :)

Puss & kramar på er alla där ute


Fotograf: Anders Robertsson


Inga kommentarer: