tisdag 20 augusti 2013

f.u.c.k

arg
förtvivlad
orolig
ledsen
besviken

dessa känslor flödar inombords just nu
jag är arg på mig själv att jag tog mig an för mycket och åkte till mommos och moffas grav och planterade fina rosor och fint pynt med änglar och stenar
åh vad ni fattas mig just nu ska ni veta 

önskar så att jag hade en fungerande och hel familj att hämta ork och kraft från
att kunna få varma innerliga kramar och ord som ger stöd och ork dessa dagar 

efter graven mötte jag upp syrran och vi gick på ett galleri med fotoutställning som var fin och sorglig, Kristian Gidlunds liv

sen tog jag mig mod att gå lite i affärer 
det var så sjukt länge sedan jag gjorde det och det var roligt att möta lite människor och bara vara, sen köpte jag en present till en väldigt speciell person

sen for jag hem, trött och utmattad med värk från helvetet, så sitter i soffan nu och hoppas och ber om att smärtan går ner för jag MÅSTE få sömn inatt, snälla

sov 4 timmar totalt inatt och mådde skit och tog så mycket smärtlindring jag kunde, hela magen, ryggen och höften
så fick jag smärtpanik, så klockan 4:30 valde jag att gå ut en sväng på en långsam promenad och funderade på hur jag ska klara detta skov hemma.
varje dag är nu en kamp hemma och det börjar påverka mig för mycket för att klara detta själv, orka orka orka

men ni som känner mig, vet hur envis jag är, men klart att min smärtgräns är överbelastad nu, så hoppas på sömn och smärtpaus, annars blir det akuten

Massa massa kramar till er från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Massa styrka sänder jag dig! <3 //L