torsdag 30 juli 2009

2 dar kvar

torsdag torsdag torsdag

bara 2 dar kvar till lördag och avresa mot Kebnekaise. Jag längtar hela tiden. Är ju inte direkt bra på det där med tålamod heller. Skit ock ! Snart så. Idag ska jag förbi syster och töserna. Jag vill träffa dom lite innan jag ska åka iväg flera dagar. Få i mig en dos med systerbarns-kärlek. Var som sagt och handlade igår och det känns bra att det är avklarat. Nu återstår packningen som ska börja ske idag och imorgon. Hur man ska få ner alla sina saker i en liten ryggsäck ska bli en lärorik historia. Tur att jag har ett proffs med mig som lär mig allt sånt. Känns så skönt med lite semester och ledigheter. Det har inte direkt varit en lugn period i sommar. Det har varit så mycket krångel med system mm. Blir så trött. Så snart slipper man tänka på it lösningar mm. ha ha

försökt ringa Aino men inte lyckats nå henne ännu. Hennes mobil är avstängd. Jag fick en knepig känsla i mig för en stund sen, vet inte vad det är. Känns som det hänt något med någon nära mig. Försökte ringa älsklingen man han svarade inte heller. Gick på toa och sen såg jag att någon med dolt nummer hade ringt mig. Weard !

ta ta
nu är det dags för denna tanten att bege sig mot Landvetter för att träffa bustrollen.

K R A M

Inga kommentarer: