onsdag 15 juli 2009

så var det onsdag igen. veckorna rusar förbi som alltid. fattar nada. jobba jobba jobba. igår hade vi en sådan skön dag jag och C. Vi kom hem och käkade middag och sen tog vi oss en långpromenad runt Delsjön. Jättefint där uppe verkligen. Var ju en sådan fantastisk kväll igår. Varmt i luften och blå himmel med stor vacker sol. Massor av folk vid badet i Delsjön. Gizmo var med och promenerade. Han trivdes mycket bra. Snacka om livskvalité att kunna uppleva en sådan härlig och skön promenad. Jag använde mina kängor som ska med upp till Kebnekaise. Lika bra att börja vänja fötterna redan nu för det tjänar jag nog på att göra. Slipper man chocka fötterna där uppe. Snart är det dags att åka upp dit och uppleva alltsammans. Ska bli så kul tycker jag. Spännande. Har nu inhandlat chocklad som ska med upp, var ju tvungen att skynda mig och handla den nya "limited edition" av Marabou Sommar. Den är så god, sen ska det planeras in vad mer vi ska äta dessa dagarna. Måste handla mig ett par bra byxor också. Eventuellt jacka med. Får la se vad vi hittar.

idag ska jag iväg till Lerum. Träffa Jessie och träna Body Combat. Var länge sedan sist så det ska väl bli en utmaning det också. Kul iallfall. Lilla bebben Gizmo ska med också. Så får han leka lite med hennes lille bebbis Rex & Rodja. sen blir det väl käka och så tänkte jag åka förbi morfars grav och se hur den står sig. Mormor är nu i Finland och hälsar på så jag sköter graven och allt. Hoppas du har det bra där borta mormor. Inte träffat dina syskon på många herrans år så jag är så glad att du kom iväg nu till sist.

magen.......den lever. Bråkar med mig varannan dag ungefär. Ger mig inte så lätt inte. Här ska det härdas ut. Spikmattan och jag är bästa vänner. Jobbigt att ta smärtstillande för jag blir så mör av dom. Försöker utan men det är då bra tufft till slut. Värker mot ryggen. När jag ätit så värker det loss liksom i ryggen. Så dessa himlans värmevallningarna, dom är sååå vidriga. Liksom inte lite hit och dit utan nu är det så att kläderna flyger PÅ-AV hela tiden. Liksom hallå. Håll i er !

förövrigt är jag FULLKOMLIGT lycklig. Kan inte önska mig ett bättre liv just nu !

K R A M

1 kommentar:

Madeleine sa...

Skönt att höra att du är så lycklig Madde! Och jag vet precis hur det är för jag känner likadant! Livet är fullkomligt underbart och ibland kan jag inte fatta att jag haft sån himla tur! Stor kram på dig och njut av allt!