torsdag 23 juli 2009

du är så vacker när du sover. Har kikat på världens finaste. Så fin. Så vacker. Ligger och sover och jag känner hur starkt jag älskar honom. Han är så underbar ! Ska nu snart iväg till jobbet. Igår var det full rulle på jobbet och sen åkte jag till Lerum och tränade. Körde BodyCombat och det var så härligt. Så roligt pass. Jag var så röd och svettig sen. Länge sedan man var så varm och svett. Vilken underbar känsla efter. Jag & Jessie åkte hem till henne och lade oss och kika på film, inge vidare bra sådan. Låg och tjöta istället, kika på kort :-) Käkade god pastasallad.
Jag valde ju att köra hojen till henne igår, skit fick jag för det , när vi var påväg från gymmet till henne så öppnade himlen sig. Herregud vad det regna. Jag vart dyngesur. Så kan det gå ! Men var så skön känsla att köra hoj. I LOVE IT !

Inga kommentarer: