torsdag 9 juli 2009

jag är glad. jag har precis fått reda på att jag fått en tid för Magnetröntgen. Känns bra att det blir nu snart. Så nästa vecka ska jag dit och göra den. Har ju det senaste haft flera dagar utan smärta och snacka om att man blir lycklig och tacksam. Jag är överväldigad. Överlycklig ! Känner energi i kroppen som aldrig förr. Det är fortfarande bökigt med hormonerna som e kvar i kroppen, just nu har jag VÄLDIGA värmevallningar. SKOJA INTE. Känns sådär kul, men klagar inte !!

igår var jag och Linda ute en sväng med hojarna. Det var en underbar känsla. Vi var spralliga båda två av lycka, så länge som man sagt att det ska bli av och igår skedde det. Så kul. Vi tog en lång vända och små goa vägar. Leendet var stort. Jag njöt verkligen. Tack Linda för igår !

det är en del fnurror på hövet just nu. Ganska tunga saker. Löser sig nog men det påverkar mig mer än vad jag önskar och tillåter. Härdar ut. Är ju så lycklig egentligen.

K Ä R L E K

Inga kommentarer: