måndag 20 juli 2009

bit ihop. var stark. orka. kom igen. kämpa på. inte falla. du klarar detta.

så många tankar som far i ens huvud. snurrig blir man av alltsammans. är så ledsen för all karusell som sker kring pappa. nu blev han av med sin lägenhet. igen. blir så arg på detta. att det får fortgå hela tiden. arg arg arg blir man på 1 sekund när det kommer till detta.

har varit ute på ännu en långpromenad. skönt med frisk luft och att få röra på sig. jag njöt. Gizmo var med såklart och C hängde också med. Blev så fin kväll. fotade massor såklart. så tänkte jag delar med mig lite , så kanske ni förstår vilken fin promenad vi fick. nu försöka släcka mitt huvud, för det är mycket oro i luften. Är så arg, trött och besviken. Faan !

imorgon, ny dag...och nya tag !!

Pöss

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Jag förstår din frustration vännen, men du är stark och du kommer ta dig igenom detta. Du klarar allt du vill! Håll inte allt inom dig bara, det är förtärande...pys ut det, ventilera, avreagera dig. Du kommer fixa det här också, du klarar så otroligt mycket Madde och jag är fortfarande imponerad av din otroliga styrka! Jag tror på dig!

Madeleine (igen) sa...

Kan inte låta bli att älska dina fina bilder från gårdagens promenad, dom ser ut att vara tagna ur en saga, underbart vackra!

♡ Madeleine ♡ sa...

Tack Madde, precis som du skriver så behöver man ventilera sitt inre. Försöker göra det, men ibland blir det helt enkelt bara för mycket :-) Tack för dina fina ord och meningar !