måndag 6 juli 2009

skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol badskratt sol bad skratt sol badskratt sol badskratt sol badskratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol bad skratt sol badskratt sol badskratt sol badskratt sol badskratt sol bad


så har min helg sett ut i korta ord. Kört hoj hela helgen. Njutit av väder och vind. Jag & Sara tog en tur iväg till Mjörn och la oss vid mitt favvo ställe. Badade och solade , sen började magen kurra och vi tog på oss dom lagom varma mc kläderna och for iväg till Brobacken. Så mysigt där och kanon att stanna vid och fika när man är ute på en tur. Satt där länge och njöt av god mat och lite fika. Sen hem och tog det vackert. Vart i Stannum till söndagen. Sen hem och tvätta och städa hemma. Åkte sen ut på en tur igen på kvällen igår, hälsade på Frida. Sen var det ut till Gråbo igen och fika hos Sara. Tänk vad kul att vi kan åka ihop nu Sara. Det är grejer det. Sen var helgen alle redan slut. Fattar ingenting. Idag fick pärlan vila hemma men sen ikväll bär det av igen på en kvällstur. Härligt !! Ska kolla på Kök sen med mannen. Kul att kunna få börja planera det. Det kommer bli så fint. Vi har nog inte lyckats fatta det av vi äntligen har köpt lägenheten. Det är så kul och känns så bra !!! Jag har inga smärtor heller i maggen min. De sista värmevallningar är nog påväg ut ur mig nu. Kan inte klaga någonstans. Allt är helt enkelt kanon !!

K R A M A R

3 kommentarer:

Madeleine sa...

Härligt att höra att du mår så bra Madde och att du är så glad och positiv och verkligen njuter av livet, sommaren och kärleken till både mannen och hojen :-) Det är underbart att höra! Stor kram på dig!

Anonym sa...

Det låter som att du har haft en toppenhelg! Gott att höra!
Kul med nya hojen! Är lite avis, jag får sätta fart med övningskörningen nu...
kram

Anonym sa...

shit den bågen ser ju livsfarlig ut:) jäkligt snygg!! tessan