tisdag 3 november 2009

jag är på G igen !!

vilken underbar röst han har. Självklart pratar jag om Peter Jöback. Sitter i soffan nerbäddad och ska äta lite ägg och annat nyttigt. Lyssnar på hans nya Somebody

kika in på den här nedan. Jättefin tycker jag den är...

http://www.youtube.com/watch?v=KOHW2uUpJCI

annars då ? Jotack, jag är på gång så det står härdiga till ( eller vad säger man nu igen )

jag känner mig otroligt stark och laddad. Jag vet inte vad det är med mig men har så mycket energi från ingenstans och känner att jag är på G igen och påväg tillbaka !

jobbat över idag sen hem och handla lite käk och på promenad med lilla Honey. Skönt och kallt. Det var väldigt vad det ska vara kallt nuförtiden. Men så är det bara några veckor kvar till December. Så dags att lägga alla foton man tagit under kategorin Sommaren 2009 för nu är det höst och alldeles runt hörnet står vintern och knackar på. För min del gör det inget för jag vill bara att november och december ska snurra förbi så att det blir vår igen. Vill ha långa varma dagar och sköna varma grader. Då trivs jag som bäst verkligen. Men vi bor ju i Sverige så då får vi inte se så mycket av den där värmen, när den kommer så njuter man extra mycket.

jag körde igår dubbelpass på gymmet. först vart det Bodypump och sen MRL ( mage rumpa lår ) sen, då.......då var jag slut i heeeela kroppen. Armarna darrade och jag kände ett skönt rus av glädje och stolthet att jag fixade det. Det kan verka knepigt av andra men jag är så glad över varje träningspass jag tar mig igenom. Det är en STOR bonus. Gött !

skulle träffat min lilla Fridor imorgon kväll men hon har det lite småkörigt hemma med lillen som inte riktigt är så lättsam med nattningen just nu, så vi får hoppa det och kika på en annan dag istället. Så är det ibland vännen och det är ingen fara !!

Ser fram emot fredag sååå mycket !! Imorgon är det onsdag och då är fredagen snart här igen....swish...helgen har en hel del att erbjuda så det blir fullt upp minsann...kort kan jag beskriva den som: kärlek, kel & gos ,Beach Volleyboll , dans, god mat, älsklingens sällskap , fotojobba, hem & hushålls mässan , skratt , promenader...kan inte bli bättre !!

snart är det dags för att kolla TV, vilket är ovanligt för att vara mig !!

ovan kommer lite foton från promenaden med min lilla donna. Hon är så vacker !!

1 kommentar:

Minna sa...

Åh! Det är ju en cover på Depeche modes låt somebody! Det är verkligen en jättefin text! =)