tisdag 21 oktober 2014

Omtumlad

LSå var det tisdag, och jag är kvar på sjukhuset ännu. Igår trodde jag att jag skulle kunna åka hem ett tag, sen försvann hoppet när jag strax efter fick upp de lilla jag fått i mig. 
Smärtan är så stark och påträngande
Det är svårt att försöka kolla bort den
Så vi gör nu allt som vi kan för att jag ska fungera så bra som möjligt.

Hur länge detta ska hålla på vet jag inte
Idag är det en vecka sedan det började 
Smärta som tilltar väldigt snabbt och innan de värktabletter jag har tagit hinner hjälpa så kommer allt upp igen, jag blir besviken och orolig för vad som
Händer i min kropp egentligen :o

Efter ännu en tuff natt med sömnavbrott så ska jag nu försöka somna om lite.
Sömn gör så mycket så jag ska ge den en chans nu, återkommer senare idag 

Massa kramar från mig till er



1 kommentar:

Anna-Maria sa...

Men oj, tycker så synd om dig! Jag känner mig dum som klagar på min lilla smärta som jag har pga min endometrios!
Ta hand om dig nu och jag hoppas för allt i världen att du snart är hemma igen tillsammans med nära och kära!
Kram Amie