tisdag 24 februari 2009

hundkärlek

Madde Padde heter jag
och jag är så go och gla

tar time out idag. Trötter.jag känner mig heltrötter och seg i kroppahar varit och gjort lite synundersökning för att eventuellt skaffa glasögon som jag kan ha på mig när jag sitter på jobbet framför datorn hela dagarna. Får väl se. Gillar inte brillor juh men kanske får ge mig på den punkten då rå. Återkommer i detta ämnet.

jag blir inte så långrandig idag för ska ner i tvättstugan och hämta lite tvätt. Gizmos tröjor som jag kört och tvättat upp. Dom är välanvända och måste tvättas upp hela tiden

idag blev GIzmo kär när vi var ute och gick. Det kom en stor fin Ridgeback ( vet inte hur det stavas ) som Gizmo vart förälskad i. Saken är den att den var väl 100 gånger större än vad han är så det gick inte riktigt ihop sig för dom två. En ledsen vovve fick jag släpa från platsen, han var helt enkelt kär i henne.

nu ska jag sova säng. Imorgon blir det träning igen. Body Combat =)

Puss & Kram

Inga kommentarer: